El millor: el reconeixement dels nostres clients
Perquè, tot i que ser guardonats per experts del sector és sempre un motiu d’orgull, per a nosaltres, el més satisfactori és saber que comptem amb l’aprovació dels nostres clients, que són sempre el motor de tot allò que fem.
Els nostres esforços per comptar amb una banca digital preparada per donar resposta a les necessitats derivades de la COVID-19 han estat reconeguts i apreciats pels nostres clients, que han pogut dur a terme les seves gestions bancàries a través dels nostres canals digitals. Això, sumat a les millores que vam poder implementar durant aquests mesos, ens ha permès estar al seu costat quan més ho han necessitat.
I és que les dades no menteixen! Durant el 2020, els accessos a la nostra banca digital es van incrementar** un 35,1%, una xifra similar al creixement de les transaccions realitzades digitalment (+35%), destacant la compravenda de valors i les transferències, amb un increment del 166,3% i el 48% respectivament.
Per això, la paraula que defineix aquest reconeixement és GRÀCIES. Gràcies als clients que confien en nosaltres cada dia i ens donen l’oportunitat d’ajudar-los i acompanyar-los en la seva vida diària. Sense vosaltres, aquests reconeixements no serien possibles.
Gràcies també als nostres socis tecnològics, que són una part important d’aquest camí cap a la innovació constant, i al gran equip MoraBanc que dia rere dia treballa per fer de MoraBanc Digital el projecte referent de la digitalització bancària a Andorra.*
*Informació segons World Finance
**Totes les dades respecte del 2019