Formulari de queixa o reclamació

 

Ompliu aquest formulari amb les dades requerides i adjuntant la documentació necessària per tramitar la vostra queixa o reclamació al Servei Atenció al client de MoraBanc.

La reclamació es resoldrà en un termini màxim de trenta (30) dies naturals des de la seva presentació.

En cas de dubte podeu consultar el reglament per a la defensa del client veure reglament.

 

 

Conegueu altres canals de presentació de reclamacions davant el Servei d’Atenció al Client (SAC):

  • Presencialment a les oficines, omplint els formularis que trobareu a les bústies situades a les oficines d’atenció al públic.
  • Per correu electrònic a client@morabanc.ad.
  • Per correu postal a l’adreça del SAC: Av. Meritxell, 96 AD500- Edifici Mil·lenni – Andorra la Vella
 

Queixes

Dades identificatives del reclamant
Sou client
Passaport / DNI / NRT
Nom i cognoms / Denominació social
Domicili
Dades identificatives del representant
(EMPLENAR ÚNICAMENT QUAN EL FORMULARI ES PRESENTA PER MITJÀ DE REPRESENTANT)
NRT / NIE
Nom i cognoms / Denominació social
Dades de contacte
Adreça postal per a les notificacions
Telèfon
Motiu de la queixa o reclamació
El motiu de la queixa o reclamació, es troba pendent de resolució o en litigi, o ha estat resolt en altres instàncies?
*Si heu respost que sí, especifiqueu si la queixa o reclamació s’ha tramitat davant d’un òrgan judicial, arbitral o administratiu, i quin
Indiqueu l’oficina, servei o departament en què s’han produït els fets motiu de la queixa o reclamació
Descripció dels fets
Em queixo, reclamo
Motiu de la queixa
Resolució alternativa de litigis

Un cop interposada la reclamació davant del Servei d’Atenció al Client, si la resposta no hagués estat satisfactòria o bé hagués transcorregut un termini d'un mes des de la presentació de la reclamació sense haver obtingut cap resposta, o 15 dies hàbils si es tracta d’un servei de pagament, pot adreçar-se als organismes següents:

Autoritat Financera Andorrana (AFA)

Qualsevol persona física o jurídica que sigui client de l’entitat pot presentar una reclamació davant de l’AFA emplenant el formulari de reclamació disponible a la web de l’AFA: www.afa.ad. El formulari es pot presentar degudament omplert i signat juntament amb la documentació requerida a la web mateixa de l’AFA. També pot lliurar-lo personalment o per correu postal a les oficines de l’AFA: C/ Bonaventura Armengol, 10 Edifici Montclar, bloc 2, 4a planta AD500 Andorra la Vella Principat d’Andorra

Servei d’Atenció al Consumidor del Govern d’Andorra

Qualsevol persona física o jurídica que sigui client de l’entitat pot presentar una reclamació davant de l’AFA emplenant el formulari de reclamació disponible a la web de l’AFA: www.afa.ad. El formulari es pot presentar degudament omplert i signat juntament amb la documentació requerida a la web mateixa de l’AFA. També pot lliurar-lo personalment o per correu postal a les oficines de l’AFA: C/ Bonaventura Armengol, 10 Edifici Montclar, bloc 2, 4a planta AD500 Andorra la Vella Principat d’Andorra


Mora Banc Grup, SA,Mora Banc Grup, SA, amb domicili a l’Av. Meritxell número 96, AD500 Andorra la Vella, és el responsable del tractament de les dades personals contingudes en el present formulari amb la finalitat d’atendre la vostra sol·licitud. En qualsevol moment podreu accedir, rectificar, suprimir, limitar, oposar-vos, demanar la portabilitat i retirar el vostre consentiment a través de l’adreça electrònica següent: protecciodedades@morabanc.ad. Per a més informació sobre el tractament de les dades de caràcter personal per part de Mora Banc Grup, SA consulteu la Política de privacitat web.

També pots posar-te en contacte amb nosaltres trucant al +376 884 884