Com et podem ajudar?


En cas de pèrdua o robatori de qualsevol de les teves targetes de dèbit o crèdit, el primer que s’ha de fer és bloquejar-la immediatament.  Pots fer-ho a través de:

  • MoraBanc Digital (Banca online i App)

Selecciona la targeta a través de la secció de “Comptes i Targetes”, i dins de la pestanya Operacions vés a “Bloquejar targeta”.

Iniciar sessió

  • El teu telèfon

Trucant a Telebanc, el nostre servei telefònic d’atenció al client:

  •  +376 884 884 si truques des d’Andorra, de dilluns a divendres de 8:45 a 17:45, excepte dies festius a Andorra.
  •  +376 884 488 si truques fora d’aquest horari.

Recorda: El bloqueig és definitiu. En bloquejar la targeta, automàticament es genera una nova targeta adscrita al mateix contracte de targetes, amb un nou nombre identificador (denominat PA de la targeta) i es generarà un nou PIN, que podràs canviar en qualsevol caixer automàtic de MoraBanc. Podràs recollir la nova targeta en la teva Oficina gestora en el termini mínim de dos dies hàbils.

Si creus que algú coneix la teva contrasenya d’accés a MoraBanc Digital o les teves claus d’operacions, modifica-les immediatament per garantir la seguretat dels teus comptes. Pots fer-ho a través de:

  • MoraBanc Digital (Banca online i App)

Dins del teu menú personal, a la secció “Configuració”, navega fins a l’apartat de “Seguretat”, canvia la teva contrasenya o clau i “Confirmar”.

Iniciar sessió

  • El teu telèfon

Trucant a TeleBanc, el nostre servei telefònic d’atenció al client:

  • +376 884 884 si truques des d’Andorra, de dilluns a divendres de 8:45 a 17:45, excepte dies festius a Andorra.
  • +376 884 488 si truques fora d’aquest horari.

Recorda: El canvi serà immediat.

Consulta els diferents tipus de comptes disponibles al nostre lloc web.

Si necessites més informació sobre els requisits per obrir un compte, visita les nostres oficines o ves a la nostra pàgina dedicada sobre com convertir-te en un nou client.

Accedeix al banc en línia fent clic al botó "Àrea de Clients" (indicat amb un cadenat) situat a la cantonada superior dreta del nostre lloc web. Has d'iniciar sessió utilitzant el teu nom d'usuari i contrasenya actuals.

Bizum és un servei de pagament integrat a l'aplicació de MoraBanc que et permet enviar i rebre diners de manera instantània, ràpida i fàcil des del teu compte a un altre, sense haver de conèixer el número de compte de l'altra persona, simplement enllaçant el teu número de telèfon mòbil al teu compte bancari. Per utilitzar Bizum, tant tu com la persona a qui envies diners haureu d'haver activat el servei Bizum.

Pots trobar més informació aquí

Pots trobar l'IBAN (número de compte bancari) del teu compte a través de MoraBanc Digital o a l'aplicació mòbil.

L'IBAN és un número de 24 dígits (ADXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX) que apareix sota cada àlies de compte.

Recomanacions generals

  • Revisa regularment els teus extractes i transaccions de la targeta

    Podràs detectar qualsevol càrrec erroni comparant els teus extractes amb els rebuts dels establiments. A més, pots veure les transaccions de la teva targeta d'un cop d'ull a l'aplicació o al teu compte bancari en línia.

  • No donis les teves dades personals per telèfon

    No proporcionis informació sobre la teva targeta o dades personals per telèfon, tret que hagis fet tu la trucada. Ningú de cap banc, la policia o una empresa et pot demanar el teu PIN o altres codis de transacció. Només tu has de conèixer aquesta informació.

FAQ's

Preguntes més frequents

Accedeix a la nostra sala de premsa des del peu de pàgina del nostre web o a través d'aquest vincle.

El servei d'alertes per SMS envia un missatge al teu mòbil cada cop que es registri a la teva targeta un moviment superior a la quantitat que ens indiquis (a partir de 60 €).

L'activació està disponible a través de MoraBanc Digital (Aplicació mòbil, Ipad i banca online).

MoraBanc no et cobrarà res per aquest servei. Consulta amb el teu operador telefònic els possibles costos de dades i itinerància aplicables.

Activa la teva targeta de dèbit o crèdit a qualsevol dels nostres caixers automàtics o a una de les nostres oficines,

Consulta el nostre avís legal i les condicions d'ús del lloc web al peu de la pàgina, a l'apartat Informació legal o fent clic en aquest enllaç.

Pots seguir l'actualitat de les nostres xarxes socials i sala de premsa a la secció Notícies i Comunicació de la nostra web o mitjançant les icones ubicades al peu de pàgina.

 

Si vols augmentar el límit de la targeta has de posar-te directament en contacte amb la teva oficina.

Per realitzar canvis i/o cancel·lacions en els teus contractes posa't en contacte amb la teva oficina.

Per anul·lar o modificar les condicions dels teus contractes d'assegurances has de posar-te en contacte amb el teu gestor personal.

Si necessites posar a zero el límit de crèdit de la targeta abans del tancament de mes, pots avançar el pagament a través de MoraBanc Online i MoraBanc App.

 

 

El primer pas per fer compres online amb les targetes MoraBanc és donar d’alta el servei de compra Online. És també imprescindible que disposem del número de telèfon mòbil on es rebran els codis OTP.

Pots fer aquestes gestions trucant a Telebanc al + 376 884 884 o al teu gestor personal.

Si fins ara operaves amb el codi CIP i tens activat el sistema d’alertes per SMS, ja tenim el teu telèfon validat i rebràs automàticament els codis OTP en aquest mateix número a partir del 14 de novembre.

Consulta més informació sobre les nostres assegurances per a particulars a l'apartat Assegurances de la secció Particulars del nostre web.

Si busques una assegurança per a negocis consulta l'apartat Cobertures de la secció Negocis.

Consulta més informació a qualsevol de les nostres oficines.

Sol·licita un dispositiu de telepeatge per a les autopistes espanyoles o franceses a través d'aquest enllaç o posant-te en contacte amb el teu gestor personal.

Actualment estan disponibles les accions dels índexs següents:

  • IBEX 35 (Espanya)
  • Mercat Continu (Espanya)
  • BEL20 (Bèlgica)
  • DAX 30 (Alemanya)
  • Euronext 100
  • EuroStoxx 50
  • CAC 40 (França)
  • AEX 25 (Holanda)
  • FTSE MIB 35 (Itàlia)
  • PSI 20 (Portugal)
  • Nasdaq 100 (EUA)
  • Dow Jones 30 (EUA)
  • Standard & Poors 500 (EE. UU.)

Si estàs interessat a comprar o vendre accions i / o índexs d'altres mercats, et pots posar en contacte amb TeleBanc al +376 884 884.

Pots bloquejar la teva targeta a través dels canals a distància (MoraBanc Online i MoraBanc App), o trucant a TeleBanc al +376 884 884.

Consulta la rendibilitat dels nostres fons d'inversió mitjançant la nostra pàgina web, a la secció Fons d'Inversió de l'apartat Gestió d'Actius.

També pots fer-ho mitjançant MoraBanc Online i MoraBAnc App. 

Els valors preferits apareixen a El meu Broker, l'espai personalitzable per mantenir-te informat dels valors borsaris.

Pots marcar un fons com a preferit de dues maneres:

 a. Si és un fons que tens en cartera, pots fer-ho a través del compte de valors del teu interès, seleccionant el que vols destacar, i al menú Vull, selecciona Marcar com a preferit.

b. A través del Broker Online, accedeix a fons i marca l'estrella que apareix a l'esquerra del fons del teu interès.

Els valors preferits apareixen a El meu Broker, l'espai personalitzable per mantenir-te informat dels valors borsaris.

Pots marcar una acció com a preferida de dues maneres:

a. Si és una acció que tens en cartera, pots fer-ho a través del compte de valors del teu interès, triant l'acció que vols destacar, i al menú Vull, selecciona Marcar com a preferit.

b. A través del Broker Online, seleccionant l'índex a què correspon l'acció; un cop dins vés al llistat de constituents i marca l'estrella que apareix a l'esquerra de l'acció del teu interès.

Els índexs preferits apareixen a un espai destacat a la pantalla de El meu Broker


Pots marcar un índex com a preferit a través del Broker Online, accedint a l'índex que t'interessa i marcar l'estrella que apareix a la dreta de la capçalera.

Accedeix al compte de valors que t'interessa des del mòdul Inversió a la posició global, i realitza la compra des de:

a. El botó desplegable Vull, seleccionant l'opció Comprar.

b. La pestanya Operacions, seleccionant Comprar.

c. Dins del compte de valors, un cop has triat el valor que t'interessa, fent clic a Comprar.

Un cop hagis completat les dades que se't sol·liciten, no et descuidis de signar l'operació; en cas contrari no s'executarà.

Troba el número de telèfon de la teva oficina mitjançant l'enllaç d'oficines i caixers de la nostra pàgina web.

També pots connectar-te a la teva banca  online i consultar la informació a la secció El teu gestor.

La nostra pàgina web i la nostra banca a distància estan disponibles en català, castellà, anglès i francès.

Canvia l'idioma de navegació en una de les opcions d'idiomes disponibles que trobaràs a la part superior dreta de qualsevol de les pàgines.

 

Aconsegueix informació sobre els immobles disponibles a qualsevol de les nostres oficines.

Pots trobar l'IBAN (número d'identificació bancària) d'un compte a través de MoraBanc Online y MoraBanc App.

És el número de 24 dígits amb format ADXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX que apareix sota l'àlies de cada compte.

Si només tens el número de compte, pots utilitzar una calculadora de IBAN com la que apareix en aquest enllaç.

Per confirmar una transferència cal introduir un codi de seguretat que s'envia instantàniament després d'introduir la contrasenya. 

Podràs triar si vols rebre'l al mòbil mitjançant un SMS o a l'email associats al teu contracte.

Pots modificar l'email o el telèfon de seguretat passant per qualsevol de les nostres oficines.

Per portar a MoraBanc la domiciliació dels rebuts adreça't a la teva oficina habitual i lliura-hi una còpia dels rebuts. Nosaltres ens encarreguem de la resta de tràmits.

Per crear la teva pròpia cartera virtual i simular carteres d'inversions per seguir el seu comportament:


a. Vés a Inversió, si navegues cap avall trobaràs la secció Cartera Virtual.
b. Fes clic a la icona "+".
c. Personalitza la teva cartera virtual posant-li un nom.
d. Accedeix. Vés a la pestanya Operacions i comença a operar a la teva cartera virtual.

Consulta els moviments de la teva targeta mitjançant MoraBanc Online i MoraBanc App o visitant qualsevol de les nostres oficines.

El justificant d'una operació en format PDF està disponible a la banca digital el dia hàbil següent a la seva realització.

En cas que necessitis un comprovant el mateix dia, hauràs d'imprimir la pàgina de confirmació, que és l'última pantalla del procés online en què s'ordena la transferència.

La cancel·lació d'un préstec o una hipoteca únicament es pot fer de manera presencial a qualsevol de les nostres oficines.
 

Per modificar els límits d'operativa d'un compte cal que visitis qualsevol de les nostres oficines o que et posis en contacte amb el teu gestor personal.

Accedeix al Broker Online a través del compte de valors o de la pestanya Inversió, i fes clic a la icona petita en forma d'ordinador que apareix a l'esquerra del gràfic de posició.

Pots escollir la moneda preferida de la teva banca online a través de Configuració dins el teu perfil.

Després d'això, cada cop que accedeixis al teu compte veuràs els saldos en la moneda que hagis triat.

Consulta la localització de les nostres oficines i caixers automàtics mitjançant l'enllaç que apareix al peu de pàgina del nostre lloc web o bé fent clic aquí.

  1. Entra a l'app de MoraBanc.
  2. Selecciona Bizum des de la posició global o des de Comptes.
  3. Registra’t vinculant el teu número de telèfon mòbil associat al teu contracte de MoraBanc Digital -encara que no sigui un número andorrà- i el compte bancari que desitgis del qual siguis titular. 
  4. Confirma el procés introduint el codi d'autorització que rebràs per SMS.

Pots consultar les transferències ordenades des d'un compte:

  • Des de la Posició Global accedeix al llistat dels teus Comptes, selecciona el compte desitjada i navega a la pestanya Consultes. Prem el botó Transferències i ves a la pestanya Ordenades.

Per consultar els teus moviments de valors, selecciona el compte de valors que t'interessa i vés a Consultes.  

Podràs utilitzar el cercador avançat (la lupa) per trobar els moviments que compleixin els criteris que hagis marcat. 

El llibre de tarifes màximes aplicables als serveis que tens contractats està disponible al peu de pàgina del nostre web. Consulta'l a través d'aquest enllaç.

Troba el teu número de compte entrant a MoraBanc Online i MoraBanc App, o visita qualsevol de les nostres oficines.

Pots posar-te en contacte amb nosaltres de diferents maneres:

  • A través de Telebanc, el nostre servei telefònic d'atenció al client, trucant al +376 884.884.
  • Mitjançant el formulari de contacte que trobaràs al nostre web.
  • Enviant-nos un correu electrònic a morabanc@morabanc.ad
  • A qualsevol de les nostres oficines.

Si desitges cancel·lar qualsevol dels teus contractes cal que et posis en contacte amb el teu gestor personal i li ho comuniquis.

Ell t'indicarà els passos que cal seguir i els costos que pot comportar l'operació.

Pots consultar el detall del teu compte de valors de dues maneres: 


a. A través de la pestanya Inversió del menú superior de la Banca Online, triant el compte de valors desitjat.
b. Seleccionant el teu compte de valors des de la posició global.

Per consultar les teves ordres, selecciona el compte de valors que t'interessa i vés a Consultes.  

Podràs utilitzar el cercador avançat (la lupa) per trobar les ordres que compleixin els criteris que hagis marcat. 

Per comprar entrades a través del nostre servei de venda online has d'anar a la pàgina www.morabanc.ad/entrades.

Les entrades es poden pagar amb qualsevol targeta de crèdit o dèbit i es poden imprimir directament des del portal en realitzar la compra.

En cas de qualsevol incidència durant el procés posa't si et plau en contacte amb nosaltres trucant al +376 884 884.

Pots realitzar un canvi de divises dins del teu compte a través de l'operativa Canviar divisa.

Accedeix al llistat de números prement en Comptes i targetes des de la Posició Global, selecciona el compte desitjat i navega a la pestanya d'Operacions / Canviar divisa.

 

El Meu Broker és un espai personalitzable i configurable segons les teves preferències.


Pots triar els elements visibles a la pantalla i l'ordre en què apareixen; només has d'anar a la icona de configuració (engranatge).

També pots ordenar els teus ítems preferits arrossegant-los i fer-los visibles o ocultar-los clicant la icona de la dreta.

Pots consultar els moviments d'un compte en qualsevol de les nostres oficines i caixers automàtics o mitjançant MoraBanc App i MoraBanc Online.

 

Les operacions que s'efectuen a MoraBanc Digital es confirmen amb la contrasenya de l'usuari, que pot configurar des de l'àrea personal. A més, en aquelles transaccions que impliquen moviments de diners entre comptes de diferents titulars, s'envia un sms o un correu electrònic (a escollir) amb una clau d'autorització enviada per MoraBanc sense la qual no es finalitza l'operació.

Consulta la cotització de les principals accions i mercats a través del servei Broker Online.

El servei també està disponible a través de MoraBanc Online y MoraBanc App.


 

Per entrar a MoraBanc Online has de fer clic al botó "Àrea clients" (indicat amb la icona d'un candau), ubicada a la part superior dreta de la nostra web, i introduir-hi el teu usuari i contrasenya habituals.

Sol·licita una visita amb un dels nostres gestors trucant a Telebanc al +376 884 884.

Consulta els moviments de la teva targeta mitjançant MoraBanc Online i MoraBanc App o visitant qualsevol de les nostres oficines.

 

Pots consultar la localització, els horaris i els serveis disponibles de les nostres oficines a través d'aquest enllaç o des del peu de pàgina de la nostra web.

Localitza en el mapa l'oficina de la teva preferència i accedeix als detalls d'horaris i serveis disponibles.

També pots refinar els resultats utilitzant l'eina de filtre que apareix a l'esquerra del mapa.

Fins ara, per autoritzar una compra en un comerç electrònic, es feia servir una clau de sis xifres que només sabies tu, anomenat codi CIP.

A partir del 14 de novembre de 2020, el codi CIP serà substituït pel codi OTP (One Time Password), un codi numèric d’un sol ús vàlid per a una única transacció, que s’envia per SMS al telèfon mòbil enregistrat del titular de la targeta cada vegada que es fa una compra a comerços electrònics segurs amb les targetes MoraBanc.

Pots consultar la teva cartera de valors a través de l'opció Posicions dins del menú Inversió.

Consulta els teus productes d'estalvi a través de MoraBanc Digital. També pots visitar alguna de les nostres oficines. 

A MoraBanc oferim diferents modalitats per al cobrament amb targeta que s'adapten a la teva infraestructura i al teu tipus d'activitat.

Troba més informació sobre els diferents tipus de TPV disponibles a l'apartat Cobraments i pagaments de la secció Negocis.

Sol·licita el servei d'alertes SMS a través de MoraBanc Online, al menú Targetes/Les seves targetes/Enviament SMS, o trucant al +376 884 884, a través del teu gestor personal.

Pots consultar els descomptes associats a la teva targeta mitjançant la nostra pàgina web, secció Comptes i targetes, seleccionant la targeta que t'interessi.

Podràs accedir a MoraBanc Digital des de qualsevol dispositiu gràcies al fet que el seu disseny s'adapta a tot tipus de pantalles. És accessible des de totes les versions de Chrome, Safari, Firefox, Opera i Internet Explorer a partir de la versió 9.

La versió en app per a mòbils està disponible en tres versions: iOS per a iPhone, iOS per iPad i dispositius Android.

Si vols domiciliar les teves transferències de la CASS només has de proporcionar a la CASS el número IBAN del teu compte perquè et domiciliïn els pagaments i cobraments.

En finalitzar una transferència, des de la pàgina de confirmació podràs desar les dades tant de l'import com del compte beneficiari seleccionant l'opció Desar com a transferència habitual que es troba al final de la pàgina.

Posteriorment, quan donis d'alta noves transferències, podràs utilitzar les dades dels beneficiaris sense haver de recordar-les ni introduir-les, seleccionant aquesta operació d'entre les teves transferències habituals.

Per deixar d'atendre el pagament d'un rebut domiciliat posa't en contacte amb el teu gestor personal.

Si no pots entrar al teu compte de banca digital, la raó pot ser:

  • No recordes les teves claus d'accés a la banca online. En aquest cas cal que et posis en contacte amb el teu gestor personal o que truquis a TeleBanc al +376 884 884.
  • L'accés està bloquejat per haver-se superat el nombre màxim d'intents permès amb dades errònies. Si disposes de diferents contractes de MoraBanc Digital hauràs d'assegurar que introdueixes el PIN corresponent al contracte que estàs utilitzant per accedir-hi.
  • Existeix algun problema tècnic amb el teu usuari i/o contrasenya.

Per desbloquejar-lo truca a TeleBanc al +376 884 884 o visita la teva oficina més propera.

La banca online ofereix funcionalitats genèriques per a tots els perfils i funcionalitats específiques per a cada tipus de perfil, ja sigui el Digital Wallet per a economies domèstiques, el servei de gestió de remeses per a empreses o la Broker Online per al perfil inversor.

Per domiciliar la teva nòmina o pensió simplement has de facilitar el número IBAN del teu compte a la persona encarregada de fer els pagaments a la teva empresa, o bé notificar-lo a la Seguretat Social.

Per donar de baixa els serveis de MoraBanc Digital posa't directament en contacte amb la teva oficina habitual.

Si es tracta d'una urgència truca a TeleBanc al +376 884 884.

El servei gratuït de correspondència ecològica et permet gestionar electrònicament la teva correspondència, evitant la recepció de documentació en paper.

Activa'l amb el teu gestor personal o a qualsevol de les nostres oficines.

Per donar d'alta un producte de finançament o d'estalvi o per contractar una assegurança cal que et posis en contacte amb el teu gestor personal o que visitis qualsevol de les nostres oficines.

Si ho prefereixes, podem posar-nos en contacte amb tu per donar-te més informació sobre el producte que vulguis, emplenant el formulari de l'apartat Sol·licita'l que trobaràs al peu de pàgina de cada producte.

Si t'has equivocat en alguna dada o en l'import de la transacció d'enviament de diners per transferència o traspàs i vols cancel·lar l'operació, posa't si et plau en contacte amb la teva oficina.

MoraBanc Júnior és un compte per a nens que els ajudarà a aprendre el valor de l'estalvi de manera fàcil i divertida.

Organitzem contínuament activitats per als més petits, com ara tallers sobre estalvi i educació financera per a nens.

Per consultar les properes dates d'aquests tallers i totes les activitats que organitzem, posa't en contacte amb el teu gestor o truca a TeleBanc al +376 884 884.

Sí, Bizum és un servei de pagament segur. El servei utilitza l'última tecnologia de seguretat per protegir la teva informació i transaccions financeres. No obstant això, cal que tinguis sempre cura a l’hora d’enviar diners a persones que no coneixes, perquè hi ha sempre el risc de frau.

Si vols fer-nos arribar els teus suggeriments o les teves queixes, pots fer-ho mitjançant la Bústia de suggeriments disponible a la nostra pàgina web.
 

Si vols contractar algun tipus d'informe personalitzat de les teves finances posa't en contacte amb la teva oficina.

Si vols consultar qüestions referents a un embargament, si us plau, visita la teva oficina.

Coneix les nostres opcions d'estalvi a través d'aquest vincle o bé a la nostra secció d'Estalvi.

Si una transferència o traspàs està en estat "Pendent d'enviar a l'oficina" o "Enviat a oficina" vol dir que l'operació no s'ha pogut tramitar de forma automàtica i la teva oficina la finalitzarà.

 

Per saber el motiu d'aquesta situació passa per qualsevol de les nostres oficines.

Si detectes algun error en operar amb els nostres serveis i canals pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant la nostra Bústia de suggeriments.

Si ja ets client de MoraBanc, t'has descarregat l'aplicació o vols accedir a MoraBanc Digital, només has d'apropar-te a la teva oficina: hauràs de signar un contracte i et facilitarem totes les dades necessàries.

Si t'interessa fer-te client emplena el formulari disponible a la secció Fes-te client de la nostra pàgina web o visita qualsevol de les nostres oficines.

Si tens algun problema relacionat amb l'enviament o la recepció de fitxers posa't en contacte amb la teva oficina.

El procediment per realitzar un traspàs és el mateix que el de realitzar transferències. L'única cosa que cal que facis és triar l'opció Traspassos entre els meus comptes i seguir els passos que et sol·licitarà el sistema.

Els diners es traspassaran automàticament, no caldrà que esperis 24 h.

Pots fer tot tipus de transferències i traspassos a través de la nostra Banca digital, a través de Comptes i targetes / Operacions / Enviament de diners.

Indica el tipus de transferència que vols fer i completa les dades necessàries.

També pots dirigir-te a qualsevol de les nostres oficines.

Els documents disponibles a MoraBanc Digital poden enviar-se per correu electrònic, imprimir-se o descarregar-se en format PDF.

Actualment estan disponibles per a la compra/venda a la banca online exclusivament els fons d'inversió MoraBanc.


Si estàs interessat a comprar o vendre fons de tercers, pots posar-te en contacte amb el teu gestor personal o trucar a TeleBanc al +376 884 884.

Telebanc és el nostre servei telefònic d'atenció al client.

Està disponible de dilluns a divendres de 8:45 h a 17:45 h, excepte els dies festius a Andorra.

Troba més informació sobre les nostres hipoteques per a particulars a l'apartat Hipoteques de la secció Particulars de la nostra pàgina web.

Si busques una hipoteca per a negocis has d'anar a Finançament a llarg termini, a l'apartat Finançament de la secció Negocis.

Consulta més informació a qualsevol de les nostres oficines.

L’import de cada Bizum no pot ser superior a 500 € ni inferior a 0,50 €.

Es pot enviar o rebre un import màxim de fins a 2.000 € al dia i 5.000 € al mes.

Cada client pot enviar i rebre un màxim de 60 transferències per Bizum al mes.

Pots fer ingressos en efectiu directament als nostres caixers automàtics habilitats per a això.

Cal que sàpigues el número IBAN del compte al qual vols fer l'ingrés, o que disposis d'una targeta MoraBanc o de una targeta InCard associada a aquest compte.

Consulta aquí la localització dels nostres caixers ingressadors.

Cal ingressar els xecs directament en finestreta a qualsevol de les nostres oficines.

Consulta més informació sobre el Grup MoraBanc a la secció Qui som del nostre web.

Consulta més informació sobre Mora Wealth dins de la secció Qui som del nostre web o visita la pàgina www.morawealth.com.

Un comerç electrònic segur (CES) és aquell que té implantat el sistema 3D Secure de les marques de targetes Visa i MasterCard. Aquest servei possibilita fer compres molt més segures a Internet, autenticant al comprador com a titular legítim de la targeta que utilitza.

Pots consultar la constitució dels nostres òrgans de govern i altra informació rellevant del Grup MoraBanc en l'apartat Informació corporativa de la secció Qui Som del nostre web.

Consulta més informació sobre MoraBanc Asset Management a la secció Gestió d'Actius del nostre web.

Tenim caixes de seguretat a disposició dels nostres clients.

Consulta més informació a les nostres oficines.

Si vols canviar el número d'identificació personal de la teva targeta (PIN) ho has de fer a través de qualsevol caixer automàtic, a l'opció Canviar PIN.

Et demanarem que teclegis el PIN actual i després que introdueixis un de nou.

Si desitges modificar les teves dades de seguretat accedeix a MoraBanc Online i accedeix al teu perfil a través del menú superior i, a la secció Configuració, navega fins a l'apartat Seguretat.

També pots visitar qualsevol de les nostres oficines.

Sí, pots refusar qualsevol sol·licitud de diners que rebis accedint a les operacions pendents de Bizum.

"Els límits de reintegraments d'efectiu per caixer automàtic varien en funció del tipus de targeta i contracte.

Els imports màxims estàndards són:

  • Targetes de dèbit: 340 €
  • Targetes de crèdit: 600 €
  • Visa Gold: 1.000 €
  • Visa Platinum: 2.000 €
  • Per modificar aquests imports màxims posa't en contacte amb el teu gestor personal o visita les nostres oficines.

"

Canvia o actualitza les teves dades personals posant-te en contacte amb el teu gestor personal o visitant qualsevol de les nostres oficines.

Si ja ets client de MoraBanc i vols accedir a la banca digital només has d'apropar-te a la teva oficina: hauràs de signar un contracte i et facilitarem totes les dades necessàries per poder operar-hi.

Per fer operacions mitjançant els nostres canals a distància (MoraBanc Online, aplicació mòbil o TeleBanc) cal disposar de claus de banca online o de banca telefònica.

Aconsegueix les teves claus posant-te en contacte amb el teu gestor personal o a qualsevol de les nostres oficines.

Consulta els diferents tipus de comptes que tenim disponibles des de la nostra pàgina web.

Si necessites més informació sobre els requisits i les condicions per obrir un compte, contacta amb qualsevol de les nostres oficines o emplena el nostre formulari de contacte.

Per conèixer més, llegeix aquest post del nostre blog.

Existeix la possibilitat d'habilitar el teu compte corrent perquè operi amb múltiples divises.

Per obtenir més informació, posa't en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs al peu d'aquesta pàgina i ens posarem en contacte amb tu.

 

Per obtenir un certificat de titularitat d'un compte posa't en contacte amb el teu gestor personal i sol·licita-li-ho.

El temps de lliurament és d'un a dos dies feiners a partir de la data de sol·licitud.

Les nostres oficines centrals estan ubicades a l'avinguda Meritxell, 96 d'Andorra la Vella.

Consulta tota la nostra xarxa d'oficines i els seus horaris d'atenció, així com la ubicació dels nostres caixers automàtics en aquest enllaç.

Totes les nostres targetes són contactless.

Ara podràs pagar amb aquestes noves targetes a través dels terminals habilitats pel pagament sense contacte (indicats pel símbol contactless).

Coneix tots els detalls del seu funcionament a aquest post del nostre blog.

Troba més informació sobre els nostres plans de pensions per a particulars a l'apartat Estalvi de la secció Particulars del nostre web.

Si busques un pla de pensions per als empleats d'una empresa, consulta el nostre pla de pensions col·lectiu a l'apartat Tresoreria de la secció Negocis.

Consulta més informació a qualsevol de les nostres oficines.

Si ja tens un pla de pensions o d'estalvi contractat, pots consultar els detalls a través de MoraBanc Digital.

Per utilitzar MoraBanc Digital o el servei de gestió i operativa telefònica posa't en contacte amb el teu gestor personal.

El servei és gratuït i et permetrà fer operacions des de qualsevol lloc del món a través del teu ordinador, el teu smartphone, el teu iPad o des de Telebanc.

Per a més informació posa't en contacte amb la teva oficina.

Consulta més informació sobre els nostres préstecs per a particulars a l'apartat Préstecs de la secció Particulars del nostre web.

Si busques un préstec per a negocis, llavors consulta l'apartat Finançament de la secció Negocis.

Consulta més informació a qualsevol de les nostres oficines.

En operar amb les teves targetes et pots trobar amb els problemes següents:

  • Targeta bloquejada per seguretat: S'ha introduït repetidament un codi erroni. Per mesures de seguretat hem bloquejat la targeta perquè no pugui ser utilitzada. Per deixar-la novament operativa hauràs de contactar amb la teva oficina.
  • S'ha fet un càrrec incorrecte: Per anul·lar-lo i reclamar-lo posa't directament en contacte amb el comerç que ha emès el càrrec. En cas que el comerç no respongui a la teva reclamació, hauràs de posar-te en contacte amb la teva oficina i emplenar un formulari per escrit. El teu gestor s'encarregarà de fer les gestions oportunes.

Els problemes d'accés poden produir-se per diferents motius:

  • Usuari incorrecte o clau d'accés incorrecta: Si tens problemes amb el teu usuari o la teva clau d'accés, pots sol·licitar un de nou a la teva oficina o bé trucant al +376 884 884.
  • Problemes de navegació: Hi ha alguns navegadors que poden donar problemes amb la navegació de MoraBanc Digital. Contacta amb el nostre servei de suport trucant al +376 884 884.

Si tens qualsevol problema amb els teus avals, garanties o pignoracions hauràs de posar-te en contacte amb la teva oficina.

Si l’enviament ja s'ha realitzat i els diners han arribat al destinatari, ja no serà possible cancel·lar-la ni revertir-la.

Si tens algun problema en navegar pel nostre web públic o la nostra banca digital pots posar-te en contacte amb TeleBanc trucant al +376 884 884.

En cas de pèrdua o robatori de qualsevol de les teves targetes, bloqueja-la immediatament a través de la banca online o la aplicació mòbil  o trucant a TeleBanc, el nostre servei telefònic d'atenció al client: al +376 884 884.

En cas de qualsevol problema amb els nostres productes, posa't en contacte amb nosaltres emplenant aquest formulari.

En cas de pèrdua o robatori de qualsevol de les teves targetes, bloqueja-la immediatament a través de la banca online o la aplicació mòbil  o trucant a TeleBanc, el nostre servei telefònic d'atenció al client: al +376 884 884.

 

Bizum està disponible a Andorra i Espanya a les entitats adherides a aquest servei (consulteu-les aquí).

Si al realitzar una transferència, el sistema MoraBanc Digital no t'ho permet, si et plau posa't en contacte amb la teva oficina.

Si en fer qualsevol operació amb el teu TPV et dóna un error, o necessites posar-te en contacte amb el servei tècnic, posa't en contacte amb la teva oficina.

Si en entrar al teu compte online no pots visualitzar algun dels productes que tens contractats, hauràs de posar-te en contacte amb la teva oficina.

Trobaràs l'opció de programar alertes de mercat a la pestanya Inversió. Un cop dins, vés a la part inferior de la pàgina i agrega l'alerta a través de la icona de la campana.  Completa les dades de la teva alerta i guarda-la.  Podràs modificar-la o esborrar-la quan vulguis.


Les notificacions t'arribaran a través del correu electrònic que tens donat d'alta a la banca digital.

Si tens qualsevol problema amb la domiciliació dels teus rebuts, posa't en contacte amb la teva oficina.

La banca online t'ofereix pràcticament les mateixes possibilitats que t'ofereix el teu gestor a l'oficina, però amb la llibertat de poder realitzar les teves gestions des de qualsevol dispositiu, siguis on siguis.
Des de l'aplicació mòbil podràs visualitzar la teva posició global i gestionar els teus comptes i les teves targetes de qualsevol perfil. A més, el disseny de l'aplicació s'adapta millor al teu mòbil i t'aporta més velocitat.

No pateixis. Li arribarà un avís per SMS en què se li comunicarà que vols enviar-li diners i que, per rebre’ls, ha d’activar el servei de Bizum al seu banc.

Si passats set dies no ha activat el servei, l’operació s’anul·larà.

Bizum és un servei de pagament integrat a l'app de MoraBanc que et permet enviar i rebre diners instantàniament de manera ràpida i senzilla des del teu compte a una altra persona sense necessitat de conèixer el seu número de compte, simplement vinculant el teu número de telèfon mòbil al teu compte bancari. Per utilitzar Bizum, tant tu com la persona a la qual enviïs els diners necessitareu tenir activat el servei de Bizum.

Les transferències per Bizum solen processar-se a l'instant, de manera que els diners haurien d'estar al compte del destinatari gairebé immediatament. Tot i així, en cas de produir-se algun problema amb l'enviament, pot trigar més temps.

Si creus que algú coneix la teva contrasenya d'accés de MoraBanc Digital, modifica-la immediatament per garantir la seguretat dels teus comptes.

Pots fer-ho mitjançant:

  • MoraBanc Online i MoraBanc App. A l'opció Seguretat de la Secció de Configuració.
  • Telèfon. Trucant a TeleBanc, el nostre servei telefònic d'atenció al client, al +376 884 884.

Existeix la possibilitat de disposar d'efectiu amb càrrec a la teva targeta de crèdit. Pots retirar al caixer fins al total del límit de crèdit disponible a la teva targeta en el moment de l'operació.

Pots fer-ho a qualsevol dels nostres caixers automàtics, a l'opció Reintegrament en efectiu/Compte de crèdit.

Per fer una compra online en un comerç segur és necessari:

  1. Introduir les dades de la targeta.
  2. Es rebrà un missatge SMS al mòbil enregistrat del titular de la targeta amb un codi numèric de 6 dígits. És el codi OTP (One Time Password) vàlid únicament per l’operació en qüestió.
  3. Un cop s’introdueix aquest codi, el pagament queda confirmat i l’operació haurà finalitzat amb èxit.

Per augmentar la seguretat, el temps màxim per completar el procés es de 10 minuts des de que s’inicia el pagament de la compra fins que es confirma.

Pots programar la venda d'una acció si el preu és inferior a la cotització que estableixis. 
Un cop dins del teu compte de valors, vés a Operacions, completa les dades que se't sol·liciten, selecciona el tipus d'ordre de mercat Stop Loss, marca els paràmetres requerits i signa l'ordre.

Rebràs els avisos que tinguis configurats, com la correspondència ecològica i d'altres que puguin ser del teu interès.

Pots recuperar el PIN de qualsevol targeta a través de la banca digital. Si encara no la tens, demana-la al teu gestor personal o en qualsevol de les nostres oficines.

Si consideres que se t'ha cobrat una comissió no adequada, passa per la teva oficina perquè et donin més informació.

Per poder operar a través de MoraBanc Digital cal que comptis amb la teva contrasenya.

Si no la recordes, recupera-la a través de l'àrea clients i accedeix a la pregunta " Has oblidat la teva contrasenya? ".

També pots visitar una de les nostres oficines.

 

Si vols retenir o retrocedir el cobrament d'un rebut domiciliat pots fer-ho a través de la banca en línia o l'aplicació mòbil. Si no tens accés a MoraBanc Digital has de posar-te en contacte amb el teu gestor personal.

Per tramitar la renovació automàtica de les teves assegurances has de posar-te en contacte amb la teva oficina.

El codi CIP és un número de 6 dígits que utilitzen totes les nostres targetes de dèbit i crèdit per fer compres a llocs web segurs.

Pot activar-se a qualsevol caixer automàtic de MoraBanc, a la pestanya Més opcions del menú principal.

En aquest post del nostre bloc tens més informació sobre què és i com funciona.

 

A partir del 14 de novembre de 2020, el codi CIP serà substituït pel codi OTP (One Time Password), un codi numèric d’un sol ús vàlid per a una única transacció, que rebràs per SMS al teu telèfon mòbil cada vegada que compris  a comerços electrònics segurs amb la teva Visa MoraBanc.  Per conèixer més informació sobre aquesta millora, si us plau posa’t en contacte amb Telebanc al +376 884 884.

Si necessites comprar moneda estrangera pots sol.licitar-la:

- a través dels canals a distància (MoraBanc Online i MoraBanc App). Estarà disponible dos diás hàbils després a l'oficina que seleccionis.

- o posant-te en contacte amb el teu gestor personal i indicant la quantitat i el tipus de moneda que necessites.

Per sol·licitar un duplicat de la targeta a través de la banca digital o trucant a TeleBanc al +376 884 884. 

Podràs triar recollir-la a una oficina MoraBanc o rebre-la al teu domicili.

 

 

Pots sol·licitar un talonari de xecs directament al teu gestor personal o a qualsevol de les nostres oficines.

Recorda que l'usuari, la clau d'accés i la contrasenya són personals i intransferibles, i que mai no s'han de proporcionar a tercers.

Consulta més informació a l'enllaç d'Informació legal, al peu de pàgina de la nostra pàgina web.

Sol·licita la teva targeta solidària emplenant el formulari Aconsegueix la teva targeta solidària a l'apartat Comptes i targetes de la secció Particulars de la nostra pàgina web.

També pots consultar més informació o sol·licitar la teva targeta Solidària a qualsevol de les nostres oficines.

MoraBanc Digital és el nostre nou concepte de banca, una transformació per adaptar-nos als nous hàbits dels nostres clients i esdevenir un referent en innovació enfocada al servei.

Comprén dues plataformes bàsiques disponibles per a tots els nostres clients que tinguin contractats els serveis de banca a distància:

  • MoraBanc Online: una nova banca online amb funcionalitats millorades i ampliades, adaptable a la pantalla de qualsevol dispositiu.
  • MoraBanc App: l’aplicació bancària per a mòbils que permet gestionar el dia a dia de les teves finances, disponible per a dispositius IOS i Android.

Si encara no has descobert MoraBanc Digital, et convidem a fer-ho a través d’aquest enllaç.

Els serveis de MoraBanc Digital són segurs, atès que incorporen la tecnologia de seguretat més actualitzada.

Per a més informació, consulta l'apartat Seguretat, ubicat al peu de pàgina del nostre web.

Per tramitar un aval per a una targeta de compra en algun comerç posa't en contacte amb el teu gestor personal o passa per qualsevol de les nostres oficines.

El SWIFT de MoraBanc és: BINAADAD

El codi SWIFT conté 11 caràcters i és una codificació estandarditzada que identifica plenament el banc emissor i el banc destinatari en el sistema d'intercanvi de missatgeria SWIFT, que és el que utilitzen la majoria d'entitats financeres del món.

Troba més informació sobre les nostres targetes per a particulars a l'apartat de Comptes i targetes de la secció Particulars del nostre web.

Si busques una targeta per a negocis has d'anar a l'apartat Cobraments i pagaments de la secció Negocis.

Per conèixer les nostres targetes per a clients de Banca Privada has d'anar a l'apartat Productes exclusius de la secció Banca Privada.

Consulta més informació a qualsevol de les nostres oficines.

Troba més informació sobre els nostres dipòsits a l'apartat Estalvi de la secció Particulars del nostre web.

Consulta més informació a qualsevol de les nostres oficines.

Pots tancar la teva sessió prement el botó Desconnectar al menú lateral de l'aplicació.

Si vols treballar o fer pràctiques amb nosaltres consulta més informació a l'apartat Treballa amb nosaltres de la secció Qui som.

Pots traspassar efectiu al teu compte corrent amb càrrec a la teva targeta de crèdit. Pots disposar de fins al total del límit de crèdit disponible a la teva targeta en el moment de l'operació.

Per fer-ho, entra al teu compte de MoraBanc Digital o sol·licita-ho a qualsevol de les nostres oficines.

Per consultar el llistat de les accions disponibles per a la compra/venda, vés al Broker Online a través de la icona en forma d'ordinador que està disponible a la capçalera del compte de valors o de la pestanya d'inversió.
Trobaràs els valors disponibles a qualsevol de les pestanyes El meu Broker o Mercats.

Una transferència internacional té diferents formes d'enviament, en funció de la data valor que se li assigni.

En funció de la valoració de la transferència, aquesta es farà efectiva al compte beneficiari en aquella data o en una data posterior.

Si tens qualsevol dubte sobre una transferència internacional, posa't si et plau en contacte amb una de les nostres oficines.

Qualsevol Visa MoraBanc pot fer-se Solidària, la qual cosa significa que cada cop que utilitzis aquesta targeta estaràs fent petites aportacions als projectes solidaris que triïs, arrodonint l'import de la compra realitzada.

Per a complementar la teva col·laboració, MoraBanc donarà la mateixa quantitat.

Qualsevol traspàs entre comptes de MoraBanc és immediat i, per tant, s'hauria de veure reflectit al compte del receptor pocs minuts després d'haver-se realitzat.

En cas de qualsevol dubte sobre un traspàs entre comptes, posa't si et plau en contacte amb una de les nostres oficines.

L'operativa a través dels serveis de banca a distància queda activada un cop es valida de la formalització correcta del contracte per part dels nostres Serveis Centrals, en un màxim de 24 hores.

Totes les nostres targetes són contactless.

Ara podràs pagar amb aquestes noves targetes a través dels terminals habilitats pel pagament sense contacte (indicats pel símbol contactless).

Coneix tots els detalls del seu funcionament a aquest post del nostre blog.

Les transferències nacionals s'envien a l'entitat beneficiària amb data de liquidació el dia posterior.

Per tant, qualsevol transferència hauria de fer-se efectiva al compte beneficiari a partir de les 24 hores posteriors a la seva emissió.

En cas de qualsevol dubte sobre una transferència nacional, posa't si et plau en contacte amb una de les nostres oficines.

No, Bizum és completament gratuït.

En els dispositius IOS habilitats pots utilitzar el teu empremta digital per identificar-en entrar a l'aplicació i per signar operacions en MoraBanc App.

La teva empremta digital és reconeguda a través de sensors, utilitzant la mateixa tecnologia que els fabricants de telèfons mòbils ofereixen per desbloquejar els seus dispositius.

En els dispositius IOS habilitats pots utilitzar el teu empremta digital o la teva cara per identificar-te al entrar a l'aplicació i també per signar operacions.

Per utilitzar aquesta funció, necessites tenir prèviament gravada la teva empremta digital o la teva cara en la configuració del dispositiu; un cop estigui configurada, podràs vincular-la a MoraBanc App per connectar-te amb ella.

Hauràs d'anar a la pantalla d'inici de sessió, i en cas que tinguis memoritzades les teves dades d'identificació, eliminar-los. Activa l'opció "Recordar usuari" i introdueix les teves dades d'inici de sessió. S'obrirà una pantalla que et donarà l'opció d'activar Touch ID / Face ID per a aquest usuari, fes clic a "Sí".

Cada vegada que obris l'app se't obrirà una finestra per identificar-te amb la teva petjada o la teva cara. Si per error la tanques, només has de posar el dit a sobre de la imatge de l'empremta digital que apareix sota el logotip de MoraBanc, i la finestra s'obrirà automàticament.

Tots els productes que hagis contractat es vinculen automàticament amb el teu compte MoraBanc Digital, i per tant no cal que facis cap tipus d'acció.

En cas que tinguis qualsevol problema per visualitzar-los, posa't en contacte amb TeleBanc trucant al +376 884 884.

Tingues en compte que només es mostraran per a la venda aquells valors que tinguis a la teva cartera.
Accedeix al compte de valors que t'interessa des del mòdul Inversió ubicat a la part inferior de la pantalla a la posició global, i realitza la venda des de:


a. El botó desplegable Vull, seleccionant l'opció Vendre.
b. La pestanya Operacions, seleccionant Vendre.
c. Dins del compte de valors, un cop has triat el valor que t'interessa, fent clic a Vendre.


Un cop hagis completat les dades que se't sol·liciten, no et descuidis de signar l'operació; en cas contrari no s'executarà.

CONTACTE

Encara necessites ajuda?

Nom*
Cognom (s)*
correu electrònic*
número de mòbil*
país de residència*
algun dubte?*

Mora Banc Grup, SA,Mora Banc Grup, SA, amb domicili a l’Av. Meritxell número 96, AD500 Andorra la Vella, és el responsable del tractament de les dades personals contingudes en el present formulari amb la finalitat d’atendre la vostra sol·licitud. En qualsevol moment podreu accedir, rectificar, suprimir, limitar, oposar-vos, demanar la portabilitat i retirar el vostre consentiment a través de l’adreça electrònica següent: protecciodedades@morabanc.ad. Per a més informació sobre el tractament de les dades de caràcter personal per part de Mora Banc Grup, SA consulteu la Política de privacitat web.

També pots posar-te en contacte amb nosaltres trucant al +376 884 884