Marxes de vacances? Informa’t de tot el que necessites per evitar imprevistos amb les teves targetes

Marxes de vacances? Informa’t de tot el que necessites per evitar imprevistos amb les teves targetes

Estàs preparant les teves vacances? A més de buscar destí, transport i allotjament, entre d’altres preparatius, és important que tinguis en compte algunes coses perquè puguis aprofitar les teves targetes bancàries de la millor manera durant el teu viatge.

Durant les vacances sempre ens poden arribar a sorgir imprevistos que no haurien d’impedir-nos gaudir al màxim dels nostres dies de descans. No deixis que les teves targetes en siguin un, seguint aquests senzills consells que hem preparat per a tu:

1. Verifica que les teves targetes estiguin actives i funcionant abans de marxar de vacances. Ho pots fer a través de qualsevol caixer automàtic, fent una consulta simple.

2. Revisa la data de caducitat de les targetes per confirmar que no caducaran mentre estiguis de viatge. En cas que així sigui, pots demanar una de nova al teu gestor i estarà a punt al dia hàbil següent.

3. Assegura’t que el límit de crèdit de la targeta o l’efectiu disponible al compte és suficient per les possibles necessitats i imprevistos que puguin sorgir al teu viatge. En cas de les targetes de crèdit, si necessites augmentar-lo, vés a la teva oficina per conèixer quins són els límits màxims a què pots tenir accés; aquesta ampliació de límit pot ser temporal i sempre tens la possibilitat de modificar-lo posteriorment, parlant amb el teu gestor. Recorda que també pots avançar el pagament de la teva targeta de crèdit en el moment que vulguis a través de la banca online, d’aquesta manera recuperaràs automàticament el límit de crèdit disponible.

4. Recorda que per fer pagaments en línia, per exemple, per reservar una habitació d’hotel, és necessari que tinguis activades les compres en línia a les teves targetes MoraBanc, tant de crèdit com de dèbit.  Cada vegada que vulguis fer una compra, caldrà que l’autoritzis mitjançant un codi numèric de 6 dígits que rebràs a través d’un missatge SMS. Per seguretat, només disposes de 10 minuts per completar el procés des que inicies el pagament de la compra fins que la confirmes.

5. Bloqueja les teves targetes immediatament en cas de pèrdua o robatori. Pots fer-ho a qualsevol hora i des de qualsevol lloc, tant des de la banca online com des de l’app de banca mòbil: simplement has de seleccionar la targeta, anar a “Consultes” i bloquejar-la. La targeta quedarà inactiva al moment.

6. Fes un seguiment periòdic dels càrrecs que es fan a la teva targeta durant el teu viatge. Pots consultar online en tot moment els teus moviments, tant a les targetes de dèbit i crèdit, com als teus comptes. D’aquesta manera, podràs portar un control de les teves despeses i detectar ràpidament qualsevol càrrec sospitós o fraudulent.

7. Revisa les assegurances que tens contractades per a les teves targetes. Sobretot, és important que verifiquis si tens o no una assegurança de frau, i que coneguis les cobertures. A més a més, totes les nostres targetes inclouen una assegurança gratuïta d’assistència en viatges que cobreix, entre d’altres coses, robatori de l’equipatge i despeses mèdiques a l’estranger fins a 6.000€ . Pots consultar tots els detalls de les assegurances de la teva targeta a la nostra web.

8. Si no tens activada la banca online, contracta-la. Si ja la tens, assegura’t que les teves claus no estan caducades i que tens l’última actualització en el cas de l’aplicació, així res no impedirà que facis les teves gestions bancàries siguis on siguis. Podràs fer consultes, moviments, sol·licituds, i fins i tot posar-te en contacte amb el teu gestor amb un sol clic. La pots demanar a través d’aquest formulari o l’oficina de MoraBanc que prefereixis.

Recorda que MoraBanc Digital, a més de permetre’t gestionar les teves targetes i els teus comptes a distància, et serveix per sol·licitar moneda estrangera per al teu viatge, demanar duplicats de les teves targetes, consultar les cotitzacions de la borsa i el comportament de les teves inversions, veure els teus moviments de compte, contactar amb la teva oficina i moltes més funcionalitats. Si encara no la tens, sol·licita-la ja!

Si creus que necessites més informació, no dubtis a contactar amb nosaltres al  telèfon de TeleBanc +376 884 884 o  a través del formulari de contacte.

Actualització: octubre 2020

Print Friendly, PDF & Email
SUBSCRIU-TE
  • No et perdis res

  • Tot allò que t’interessa del Blog de MoraBanc al teu correu electrònic.

  • M’interessen els articles de:
  • Mora Banc Grup, SA, amb domicili a l’Av. Meritxell número 96, AD500 Andorra la Vella, és el responsable del tractament de les dades personals contingudes en el present formulari amb la finalitat d’atendre la vostra sol·licitud. En qualsevol moment podreu accedir, rectificar, suprimir, limitar, oposar-vos, demanar la portabilitat i retirar el vostre consentiment a través de l’adreça electrònica següent: protecciodedades@morabanc.ad. Per a més informació sobre el tractament de les dades de caràcter personal per part de Mora Banc Grup, SA consulteu la Política de privacitat web.