Una iniciativa de MoraBanc, la Cambra de Comerçi INICED per impulsar la transformació digital del teixit empresarial del país
MoraBanc, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d’Andorra i la consultora especialitzada en transformació digital, Iniced, han iniciat la tercera edició de l’Estudi sobre la maduresa digital de les empreses a Andorra, que té com a objectiu proporcionar idees clau i dades de referència per impulsar la transformació digital del teixit empresarial del país.
L’informe s’elabora a partir d’enquestes adreçades als responsables de més de 1.000 empreses i directius amb preguntes relacionades amb una sèrie d’indicadors clau en la transformació digital. Aquests indicadors s’agrupen en quatre grans àmbits: visió, organització i lideratge, persones, clients i negoci digital.
A partir de les respostes dels participants es determina l’índex de maduresa digital, una dada que serveix de referència per calibrar el ritme al qual el col·lectiu empresarial del Principat es digitalitza any rere any.
Com a novetat enguany, s’amplia la mostra de l’estudi i l’enquesta s’enviarà a empreses d’entre 6 i 10 treballadors quan fins ara s’havia fet arribar a empreses amb més de 10 empleats.
El qüestionari, que es començarà a enviar durant la segona quinzena de setembre, també inclourà preguntes referents al teletreball, el consum electrònic, i els contactes telemàtics professionals i particulars, que després de la pandèmia, continuen vigents.
Aquesta tercera edició permetrà valorar l’evolució al llarg dels anys, ja que es podrà comprar els resultats amb edicions anteriors.
Amb aquesta nova enquesta, la Cambra, MoraBanc i Iniced demostren el seu compromís amb el present i futur digital impulsant el coneixement sobre l’evolució de la transformació digital a Andorra, i l’impacte positiu que pot tenir pel desenvolupament de futures accions de dinamització comercial de les empreses i l’establiment d’un full de ruta que permeti obtenir avantatges competitius.