MoraBanc Digital, la banca online i l’App de MoraBanc, ha tancat el 2018 amb un important creixement en els seus principals indicadors. Una evolució positiva que ha mantingut des del començament del projecte i que són una mostra de com canvia el comportament digital de les persones a Andorra.
En el darrer any els accessos totals a la banca online han crescut un 24% respecte al 2017, el total d’operacions un 35%, les operacions de compra-venda d’accions i fons d’inversió s’han incrementat un 68% i les transferències i traspassos de diners han augmentat un 47%.
Les operatives més habituals, com ara els enviaments de diners, compra-venda de valors i operatives de targetes de crèdit han estat les que més han destacat entre els usuaris, demostrant així que la senzillesa, la rapidesa i la facilitat que MoraBanc Digital ofereix als seus clients ha estat ben valorada.
Nivell de digitalització d’Andorra
Les dades de la banca digital són un bon indicador del grau de digitalització de la societat i l’increment de l’ús de MoraBanc Digital és una mostra que les persones som cada vegada més digitals. En els propers mesos, per tenir una visió més detallada, MoraBanc presentarà els resultats d’un estudi sobre el grau de maduresa digital de les empreses del país que realitza amb l’empresa consultora Iniced, i en col·laboració amb la Cambra de Comerç, Serveis i Indústria.
MoraBanc continua invertint per la transformació digital i recentment ha rebut dos premis internacionals relacionats amb la seva digitalització. La publicació World Finance ha guardonat el banc com el millor banc digital d’Andorra, i la seva App com la millor aplicació bancària d’Andorra el 2018, premis que l’entitat rep per segon any consecutiu.