Jordi Nadal, Director General d’Andorra Telecom
Lluís Alsina, Director General de Negoci i Operacions de MoraBanc, va destacar com estan afectant aquestes innovacions i tendències tecnològiques als negocis, on els hàbits dels consumidors han canviat de forma molt rellevant. Va dir que el sector financer no és aliè a aquests canvis i va explicar com MoraBanc ha fet una aposta decidida per la innovació i la transformació digital a través de la iniciativa MoraBanc Digital per estar molt més a prop dels clients.
Finalment, Juan Pedro Moreno, president d’Accenture España, Portugal, Andorra i Israel, va fer un discurs sobre la idea del “Vertigen digital”, de les possibilitats que ens dona la innovació i les noves tecnologies per progressar, així com els reptes que hauran d’afrontar les empreses per sobreviure en un entorn hipercompetitiu, turbulent i on hem de gestionar de forma eficaç la incertesa. Va destacar com a claus de la revolució digital la tecnologia i la disrupció, la societat i el consumidor, així com la demografia i el canvi generacional.
Moreno va acabar la jornada amb una reflexió sobre el poder que estan prenent empreses com Amazon, Facebook o Google: “Fixeu-vos que en totes les pel·lícules de ciència – ficció sempre hi ha tres coses en comú: la primera, que sempre hi ha una gran corporació que ho domina tot; la segona, que mai es veu a ningú treballant; i finalment, que no hi ha democràcia. Cap a on ens hem de dirigir?”
Si vols veure un vídeo amb els destacats d’aquesta jornada, visita aquest vincle!
A MoraBanc, la transformació digital s’ha convertit en un projecte vital. D’aquesta voluntat de canvi, ha nascut MoraBanc Digital, una clara aposta per la innovació financera i per oferir la millor experiència multicanal de la banca andorrana. Coneix més sobre aquest important projecte a través de la nostra pàgina web.