Com s’ha traslladat això al client?
L’equip de MoraBanc és més digital i això evidentment es trasllada a l’oferta de productes i serveis que el banc posa a disposició dels clients, i també a la manera com parlem i ens comuniquem amb ells. La multicanalitat ja fa temps que ha deixat de ser una opció per ser l’únic camí per respondre a les necessitats dels clients i a les seves expectatives.
Hem construït i desenvolupat eines i entorns digitals, com per exemple MoraBanc Direct, que permeten dotar el client d’autonomia suficient per fer gestions sense passar per l’oficina, però sense perdre el contacte amb el banc. En aquest sistema de gestió de clients, un gestor personal atén qualsevol necessitat amb diferents opcions de contacte (telèfon, xat segur i correu electrònic) per fer la majoria de gestions bancàries que abans calia fer físicament en una oficina bancària.
Les actualitzacions i les millores de la banca online i l’app per a smartphones i tauletes són constants. Durant el 2018 s’han dut a terme més de 25 projectes, entre els quals destaquen l’aplicació de la signatura electrònica avançada, el mòdul intern de gestió d’avisos i comunicacions entre client i gestor, el xat online, la sol·licitud de cita prèvia amb el gestor, MoraBanc Direct, i la possibilitat del pagament fraccionat de compres amb targeta.
Arreu del món els clients dels bancs es van fent digitals. És un procés imparable i a MoraBanc treballem per incentivar aquest canvi i poder ampliar el percentatge de clients digitals del nostre banc.