Per quart any, el banc dóna suport a un projecte que ha esdevingut la principal aposta per atreure visitants durant la temporada d’estiu a Andorra.
Gisela Villagordo, en representació de MoraBanc i el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, han rubricat l’acord de col·laboració pel qual MoraBanc es converteix en el patrocinador principal d’Andorra del nou espectacle del Cirque du Soleil que portarà per títol, Scalada: Vision. Per quart any, el banc dóna suport a un projecte important per al país, que ha esdevingut la principal aposta per atreure visitants durant la temporada d’estiu.
MoraBanc i Andorra Turisme tenen una estreta col·laboració centrada en temes de promoció nacional i cultural i, a més de col·laborar en les diferents edicions d’Scalada, també ho fan des de fa tres edicions a la Temporada MoraBanc de Música i Dansa d’Andorra la Vella.
El Cirque du Soleil oferirà 22 representacions de l’espectacle Scalada: Vision durant el mes de juliol amb un aforament total de 110.000 persones al recinte situat al pàrquing del Parc Central d’Andorra la Vella.