MoraBanc Digital ha tancat un 2021 amb unes xifres que mostren el creixement de la banca digital, una tendència que ha estat constant des de la seva posada en marxa del projecte l’any 2016. Durant el darrer any, i en comparació amb el 2020, el nombre d’operacions fetes per internet ha crescut un 29%. Per tipologia, les gestions més habituals són les relacionades amb les targetes que s’han incrementat un 56%, i els traspassos i transferències que han crescut un 35%.
Les millores permanents en usabilitat i operativa han estat un element d’èxit de la plataforma en línia de MoraBanc. El 2021 els usuaris únics han crescut un 7,5% i els accessos un 7,3%. L’oferta en l’àmbit de la inversió també està molt ben valorada pels usuaris que han incrementat les operacions de compravenda un 7,6% i les consultes relacionades amb els moviments de valors un 16,7%.
Pel que fa al canal d’accés, el telèfon mòbil és el més utilitzat amb un 65% mentre que un 35% dels accessos s’han realitzat des d’un ordinador i el web de MoraBanc.