MoraBanc ha ampliat la seva oficina de l’edifici central, situada a l’avinguda Meritxell 96, per transformar-la en un centre de negoci integral que ofereix una atenció més personalitzada per a cada segment de client. S’han habilitat diferents espais amb equips especialitzats en empreses, negocis i particulars per atendre cada col·lectiu segons les seves necessitats.
Amb aquesta ampliació, l’oficina central assumirà també l’activitat comercial de l’altra oficina d’Andorra la Vella, situada a l’avinguda Meritxell 38, i així donarà servei a tot l’eix central i comercial de la capital. Els gestors es traslladaran a partir del 10 d’abril al nou centre de negoci on mantindran la seva activitat.
Amb la creació del nou centre de negoci, MoraBanc vol fer un pas més per incrementar el nivell d’atenció i servei al client, una de les línies d’actuació destacades en el pla estratègic, que vol mantenir la tendència de creixement dels darrers exercicis.
MoraBanc ofereix als seus clients una oferta multicanal que inclou l’atenció a oficines, ara amb el nou centre de negoci, una banca digital capdavantera, una atenció telefònica amb horaris ampliats (Telebanc), el servei MoraBanc Direct, un gestor directe que permet als clients fer les gestions més habituals sense desplaçar-se a l’oficina, els caixers tradicionals i ingressadors, i el contacte per xarxes socials.