Innovacio i tecnologia

Millorem la nostra operativa de banca online

2017-07-27

MoraBanc treballem constantment per millorar els serveis que oferim als nostres clients i facilitar les seves gestions.

Com a part de les millores que estem incorporant a MoraBanc Online, a partir d’ara tots els usuaris, sense importar el seu nivell d’operativa o el seu perfil, tindran accés a una sèrie de funcionalitats de configuració i de gestió bàsica que fins ara alguns d’ells no tenien.

Aquesta millora, que està disponible automàticament per a tots els usuaris de la banca en línia a partir d’avui, permetrà que certes accions com el bloqueig de targeta o la configuració d’un àlies d’usuari, puguin fer-se simplement amb la contrasenya de l’usuari.

Fins ara, aquestes funcionalitats requerien que l’usuari tingués una clau d’operacions per poder-les configurar i confirmar, fet que les feia disponibles exclusivament per a aquells usuaris amb permisos d’operativa a la banca online, sense incloure a usuaris amb permisos només de consulta.

A la següent taula trobaràs el llistat de les accions que s’amplien amb aquesta millora, prescindint de la clau d’operacions i sol·licitant, en el seu lloc, la contrasenya d’accés de l’usuari:

Si tens dubtes pots posar-te en contacte amb el nostre departament d’atenció al client, TeleBanc, al telèfon +376 884 884, o fes-nos arribar els teus comentaris a través del formulari de la nostre web.

Per conèixer puntualment les novetats i les notícies que publiquem directament i al moment, subscriu-te al nostre blog omplint el formulari que trobaràs al peu d’aquest post.