Innovacio i tecnologia

El teu gestor, a un clic!

2018-07-16

No volem deixar de sorprendre’t. Ets al centre de la nostra innovació i treballem constantment perquè la teva experiència bancària sigui còmoda, senzilla i pràctica.

Fa uns dies vam llançar dues noves maneres de relacionar-nos amb els nostres clients: un xat i un mòdul de programació de cites amb el gestor. Totes dues funcionen a través de la banca en línia i les aplicacions mòbils de manera privada, personal i segura.

Amb aquesta millora s’amplia l’espai “El meu gestor” amb el qual tots els nostres clients online ja comptaven des del llançament de MoraBanc Online el desembre de 2016 i que mostra les dades de contacte del gestor, la seva àrea d’especialització i un mapa interactiu de la seva ubicació.

A continuació t’expliquem més detalls sobre aquestes dues noves funcionalitats, que ara com ara estan disponibles per als clients de Banca Personal, Banca Privada i l’Oficina de Banca d’Empreses i Corporativa, com també per als clients del servei MoraBanc Direct.

El xat de MoraBanc

Ara, guanyar temps és molt més fàcil! Et presentem una nova manera de tenir una conversa amb un gestor de MoraBanc, sense passar per l’oficina i sense trucar per telèfon.

El nostre nou xat és una eina de missatgeria a la qual es pot accedir a través de la banca en línia o de l’aplicació mòbil. Similar a d’altres sistemes de missatgeria com ara WhatsApp, permet mantenir diverses converses bidireccionals client-gestor a través de la banca en línia. Tant el client com el gestor poden crear una conversa, especificant l’assumpte, i xatejar-hi. En estar ubicat a la part privada del client (és a dir, un cop s’ha entrat ja a la banca en línia), s’evita el risc de suplantació d’identitat. És una àrea en què el client ja s’ha identificat i és un canal molt més segur que el correu electrònic.

Aquest nou canal de relació entre client i gestor permet, d’una banda, que la comunicació amb el gestor sigui més àgil, eficient i segura. A més, com els xats estan emmagatzemats al “mur” de converses del client, els podrà consultar sempre que vulgui, en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, i amb total seguretat!

I perquè la conversa amb el gestor sigui més propera, també es poden compartir fitxers i imatges, així com incloure enllaços a webs, o fins i tot emoticones.

Sol·licitud de cita prèvia

Acordar una hora per parlar amb el gestor ara és més fàcil que mai. Ja sigui per resoldre un dubte o per obtenir ajuda en una decisió financera, contactar el gestor des de la banca en línia i des de les aplicacions mòbils de MoraBanc és fàcil, còmode i ràpid.

Per sol·licitar una cita amb un gestor de MoraBanc Digital només cal escollir el canal d’atenció (presencial o telefònic), el dia i el bloc horari per a la cita, com també el canal pel qual es vol rebre la confirmació i el recordatori (SMS o correu electrònic). El gestor consultarà la seva agenda i confirmarà la cita o proposarà una data alternativa. Un dia abans de la data establerta s’envia un missatge recordatori de la cita programada.

Així de fàcil!

Amb aquestes dues noves funcionalitats continuem apostant per la transformació digital de les finances i per la millora de l’experiència dels nostres clients, perquè contactin i operin a través de MoraBanc Digital de manera fàcil, còmoda i segura, siguin on siguin, sempre.

Si tens algun dubte o necessites informació addicional sobre aquesta millora, pots posar-te en contacte amb nosaltres a qualsevol de les nostres oficines, a través del teu gestor personal, o trucant a TeleBanc (+376 884 884).