Innovacio i tecnologia

El nostre objectiu: simplificar els teus processos de banca en línia

2018-02-05

Tenim bones notícies per als nostres usuaris de banca en línia. En els propers dies farem un canvi per simplificar el nombre de claus existents a la banca en línia i la banca mòbileliminarem la clau d’operacions.

Tenir diverses claus era confús per a alguns usuaris que, introduint-les incorrectament, activaven el procés de bloqueig de la nostra seguretat informàtica, la qual cosa els impedia executar l’operació en aquell moment.

Amb el nou procediment, per accedir a la banca en línia o la banca mòbil continuaràs utilitzant la clau d’usuari (o l’àlies d’usuari si ho tens definit) i la contrasenya personal com sempre. Aquesta part del procés no canviarà.

Ara bé, quan hagis de signar una operació bancària ja no hauràs de fer-ho amb la clau d’operacions com es fa fins ara. Hauràs fer-ho amb la contrasenya que fas servir per accedir a la banca en línia.

En el cas que l’operació impliqui una sortida de diners (transferència bancària o fitxers de remeses de càrrec) se’t seguirà demanant la clau de confirmació de signatura habitual (OTP) que s’envia per SMS o correu electrònic al teu dispositiu de seguretat.

La modificació millorarà totes les operatives transaccionals: transferències i traspassos, operatives de targetes, compra-venda de divises, compra-venda d’accions i fons d’inversió, enviament de fitxers de remeses, devolucions de rebuts i sol·licitud de divises.

Aquesta mesura resulta de la nostra voluntat de millorar l’experiència d’usuari i està d’acord amb les iniciatives de les banques electròniques dels millors bancs espanyols.

Volem posar-t’ho més fàcil! Estem preparant-ho tot perquè molt aviat sigui efectiva aquesta millora i puguis oblidar-te per sempre de la teva clau d’operacions.

T’avisarem amb temps de la data de posada en marxa a través de diferents comunicacions que rebràs dins de la teva Bústia de la banca en línia o de l’app de banca mòbil de MoraBanc.

Si tens algun dubte o necessites informació addicional sobre aquesta millora, pots posar-te en contacte amb nosaltres a qualsevol de les nostres oficines, a través del teu gestor personal, o trucant a TeleBanc (+376 884 884).

Per conèixer puntualment les novetats i les notícies que publiquem directament i al moment, subscriu-te al nostre blog omplint el formulari que trobaràs al peu d’aquest post.