Com a part de la nostra missió permanent de treballar per aconseguir la satisfacció dels nostres clients, ens hem afiliat recentment a DEC, Associació per al Desenvolupament de l’Experiència de Client.
Esdevenim així la primera empresa d’Andorra a incorporar-se a la principal comunitat hispana, independent i sense ànim de lucre, conformada per grans empreses i experts professionals que persegueixen l’excel·lència en l’Experiència de Client. Dit això, per a nosaltres és molt més que innovació: és una responsabilitat envers els nostres clients i el sector bancari andorrà.
L’objectiu principal de la DEC és que les empreses tinguin un espai per compartir coneixements, bones pràctiques i unir-se per al desenvolupament i l’evangelització de l’Experiència de Client com a disciplina estratègica en el creixement de les organitzacions.
Com ja t’explicàvem al nostre post del blog sobre la veu de client com a clau d’innovació, les empreses que treballen posant els clients al centre de la seva estratègia poden oferir experiències (no només productes i serveis) que s’ajustin millor a les seves expectatives i necessitats reals, oferint-los valor i innovant juntament amb ells.