MoraBanc ha estat distingit, per sisé any, amb els premis de millor banc digital i millor aplicació bancària d’Andorra per la prestigiosa revista World Finance, editada a Londres. Aquest premi reforça el posicionament de MoraBanc com el banc de referència digital a Andorra.
El jurat ha valorat la proposta digital de MoraBanc i com s’ha construït d’acord amb una profunda coneixença del client, amb l’objectiu d’oferir-li les eines i recursos digitals més avançats i aplicar-los a la banca de proximitat. La darrera actualització de l’App amb més funcionalitats i la voluntat de buscar solucions a demandes de la clientela com ara el sistema de pagament Garmin han estat destacades pel jurat que també ha valorat el perfil innovador i referent de MoraBanc en el camp dels actius digitals.
Wiro Martin, director de Màrqueting i Comunicació de MoraBanc ha destacat que “l’oferta digital és un dels pilars en les línies estratègiques de MoraBanc. Tenim dues mirades, a curt termini per donar solucions de present als nostres clients, i a llarg termini per estar constament atents a les tendències de futur per detectar les oportunitats que ens permetin fer una millor banca en termes d’experiència d’usuari.”
Des de la posada en marxa del projecte MoraBanc Digital, el desembre del 2016, els indicadors d’ús i les gestions que es poden realitzar a distància no han parat de créixer, així com el percentatge de clients digitals del banc.
Sobre World Finance
Pionera en l’àmbit de les publicacions financeres, World Finance és editada pel grup World News Media, al Regne Unit. Definint-se com la “veu del mercat”, World Finance manté una estreta vigilància en els mercats internacionals i tots els factors que el condicionen i conformen. Gràcies a les contribucions de destacats economistes, líders empresarials i responsables de polítiques econòmiques, World Finance és un dels pocs títols internacionals capaç de comprendre les complexitats del mercat.