Formulari de queixa o reclamació

La vostra experiència ens ajuda a millorar

Ompliu aquest formulari amb les dades requerides i adjuntant la documentació necessària per tramitar la vostra queixa o reclamació al Servei Atenció al client de MoraBanc.
La reclamació es resoldrà en un termini màxim de trenta (30) dies naturals des de la seva presentació.

En cas de dubte podeu consultar el reglament per a la defensa del client veure reglament

Conegueu altres canals de presentació de reclamacions davant el Servei d’Atenció al Client (SAC)

  • Presencialment a les oficines, omplint els formularis que trobareu a les bústies situades a les oficines d’atenció al públic
  • Per correu electrònic a client@morabanc.ad
  • Per correu postal a l’adreça del SAC: Av. Meritxell, 96 AD500- Edifici Mil·lenni – Andorra la Vella

1. Dades identificatives del reclamant

Sou client:

Es usted cliente:(Required)
Accepted file types: pdf, jpg, png, jpeg, Max. file size: 16 MB.

2. Dades identificatives del representant

(Emplenar únicament quan el formulari es presenta per mitjà de representant)

adjuntar archivo
Accepted file types: pdf, jpg, png, jpeg, Max. file size: 16 MB.

3. Dades de contacte

4. Motiu de la queixa o reclamació

El motiu de la queixa o reclamació, es troba pendent de resolució o en litigi, o ha estat resolt en d’altres instàncies?

¿El motivo de la queja o reclamación, se encuentra pendiente de resolución o en litigio, o ha sido resuelto en otras instancias?(Required)

Si heu respost que sí, especifiqueu si la queixa o reclamació s’ha tramitat davant d’un òrgan judicial, arbitral o administratiu, i quin:

Indiqueu l’oficina, servei o departament en què s’han produït els fets motiu de la queixa o reclamació:

Adjuntar documentació addicional:

Max. file size: 16 MB.
Max. file size: 16 MB.
Max. file size: 16 MB.
Max. file size: 16 MB.
 

RESOLUCIÓ ALTERNATIVA DE LITIGIS

Un cop interposada la reclamació davant del Servei d’Atenció al Client, si la resposta no hagués estat satisfactòria o bé hagués transcorregut un termini d'un mes des de la presentació de la reclamació sense haver obtingut cap resposta, o 15 dies hàbils si es tracta d’un servei de pagament, pot adreçar-se als organismes següents:

Autoritat Financera Andorrana (AFA)

Qualsevol persona física o jurídica que sigui client de l’entitat pot presentar una reclamació davant de l’AFA emplenant el formulari de reclamació disponible a la web de l’AFA: www.afa.ad.

El formulari es pot presentar degudament omplert i signat juntament amb la documentació requerida a la web mateixa de l’AFA.

També pot lliurar-lo personalment o per correu postal a les oficines de l’AFA:

C/ Bonaventura Armengol, 10 Edifici Montclar, bloc 2, 4a planta AD500 Andorra la Vella Principat d’Andorra

Servei d’Atenció al Consumidor del Govern d’Andorra

De la mateixa manera, qualsevol persona física o jurídica pot presentar una reclamació davant del Servei d’Atenció al Consumidor del Govern d’Andorra omplint el formulari de reclamacions disponible a la web: https://www.comerc.ad/consum.

També pot presentar una queixa o reclamació escrita a la Unitat de Comerç i Consum (Camí de la Grau, Edifici Prat del Rull, 4a planta, Andorra la Vella), fent servir el full de reclamació de consum.

Mora Banc Grup, SA, amb domicili a l’Av. Meritxell número 96, AD500 Andorra la Vella, és el responsable del tractament de les dades personals contingudes en el present formulari amb la finalitat d’atendre la vostra sol·licitud. En qualsevol moment podreu accedir, rectificar, suprimir, limitar, oposar-vos, demanar la portabilitat i retirar el vostre consentiment a través de l’adreça electrònica següent: protecciodedades@morabanc.ad. Per a més informació sobre el tractament de les dades de caràcter personal per part de Mora Banc Grup, SA, consulteu la Política de protecció de dades de clients a la pàgina web:http://www.morabanc.ad