El nostre objectiu: simplificar els teus processos de banca en línia
MoraBanking | 05.02.2018
Tenim bones notícies per als nostres usuaris de banca en línia. En els propers dies farem un canvi per simplificar el nombre de claus existents a la banca en línia i la banca mòbil: eliminarem la clau d’operacions.
Tenir diverses claus era confús per a alguns usuaris que, introduint-les incorrectament, activaven el procés de bloqueig de la nostra seguretat informàtica, la qual cosa els impedia executar l’operació en aquell moment.
Amb el nou procediment, per accedir a la banca en línia o la banca mòbil continuaràs utilitzant la clau d’usuari (o l’àlies d’usuari si ho tens definit) i la contrasenya personal com sempre. Aquesta part del procés no canviarà.
Ara bé, quan hagis de signar una operació bancària ja no hauràs de fer-ho amb la clau d’operacions com es fa fins ara. Hauràs fer-ho amb la contrasenya que fas servir per accedir a la banca en línia.
En el cas que l’operació impliqui una sortida de diners (transferència bancària o fitxers de remeses de càrrec) se’t seguirà demanant la clau de confirmació de signatura habitual (OTP) que s’envia per SMS o correu electrònic al teu dispositiu de seguretat.
La modificació millorarà totes les operatives transaccionals: transferències i traspassos, operatives de targetes, compra-venda de divises, compra-venda d’accions i fons d’inversió, enviament de fitxers de remeses, devolucions de rebuts i sol·licitud de divises.
Aquesta mesura resulta de la nostra voluntat de millorar l’experiència d’usuari i està d’acord amb les iniciatives de les banques electròniques dels millors bancs espanyols.
Volem posar-t’ho més fàcil! Estem preparant-ho tot perquè molt aviat sigui efectiva aquesta millora i puguis oblidar-te per sempre de la teva clau d’operacions.
T’avisarem amb temps de la data de posada en marxa a través de diferents comunicacions que rebràs dins de la teva Bústia de la banca en línia o de l’app de banca mòbil de MoraBanc.
Si tens algun dubte o necessites informació addicional sobre aquesta millora, pots posar-te en contacte amb nosaltres a qualsevol de les nostres oficines, a través del teu gestor personal, o trucant a TeleBanc (+376 884 884).
Per conèixer puntualment les novetats i les notícies que publiquem directament i al moment, subscriu-te al nostre blog omplint el formulari que trobaràs al peu d’aquest post.
Informació sobre el tractament de dades de caràcter personal
En compliment de la Llei 15/2003 del 18 de desembre de protecció de dades personals, el client autoritza a què les dades de caràcter personal del sol·licitant consignades en aquest formulari s’incorporaran en fitxers el titular i responsable dels quals és MORA BANC GRUP, SA – MORA BANC, SAU (en endavant, “MoraBanc”) perquè es tractin amb la finalitat de tramitar el servei sol·licitat i, si és el cas, donar compliment als contractes que finalment es formalitzin, com també verificar-ne la correcció operativa.
El sol·licitant autoritza expressament que MoraBanc li pugui enviar comunicacions comercials o promocionals de productes i serveis, així com informacions del propi Banc, socials o d’altres activitats, en paper o per mitjans electrònics (entre altres, missatges curts (SMS) al telèfon mòbil, correu electrònic, etc.). Aquest consentiment té sempre caràcter revocable, sense efectes retroactius.
El fet d’emplenar aquest formulari implica que el sol·licitant reconeix que la informació i les dades personals que indica són seves, exactes i certes; en cas contrari, MoraBanc declina tota responsabilitat per la manca de veracitat o de correcció de les dades.
El sol·licitant autoritza a comunicar o interconnectar dites dades a tercers que formin part del grup d’empreses de MoraBanc, entitats dedicades fonamentalment a l’àmbit financer, assegurador i de prestació de serveis, considerant-se el sol·licitant informat d’aquesta cessió en virtut de la present clàusula. El sol·licitant autoritza que se li remeti informació sobre qualsevol producte o servei que comercialitzin aquestes empreses.
El responsable del tractament de les dades és MoraBanc. El sol·licitant queda informat de la possibilitat d’exercitar els drets d’accés, rectificació, supressió i oposició en els termes establerts en la legislació vigent.