L’esforç per ser Banc de l’Any
News | 17.12.2018 | Equip MoraBanc
MoraBanc ha guanyat el premi al Banc de l’Any a Andorra 5 cops en els últims 10 anys. Més enllà de la distinció, els reconeixements són una bona manera d’agrair a l’equip d’una empresa tota la feina i dedicació que hi han posat.
MoraBanc ha estat designat com a Banc de l’Any 2018 a Andorra per la revista The Banker, del grup Financial Times. Darrere del premi hi ha l’esforç de totes les persones que treballen a MoraBanc per assolir l’objectiu que és ja una realitat, créixer.
El jurat del The Banker, ha valorat la capacitat de generar beneficis i assolir un avantatge competitiu per donar el millor servei als clients, un objectiu assolit en el cas de MoraBanc, gràcies a quatre arguments principals que ha destacat la publicació del grup Financial Times: la seva fortalesa i alta solvència, l’exitosa transformació digital, la seva adaptació ràpida i eficient a les exigències de regulació internacionals, i el seu pla de creixement ambiciós.
Com funciona el premi Banc de l’Any de The Banker?
The Banker és una publicació de referència al sector bancari. Una revista que edita el grup Financial Times amb una tirada de prop de 30.000 exemplars que es distribueixen en les places financeres de tot el món. Paral·lelament a la seva activitat editorial organitza diferents premis de prestigi entre els quals destaca el premi al Banc de l’Any. Les entitats de cada país han de presentar la seva candidatura basada en els indicadors de solidesa i fortalesa i responent a diferents preguntes que planteja el jurat. Amb aquesta informació aquest jurat composat per periodistes de la revista i experts en banca decideix el premiat de cada país i regió.
Un banc fort, digital i en creixement que ambiciona guanyar 30 milions l’any 2021.
Assolits els objectius del pla de transformació que s’ha executat en els darrers tres anys, MoraBanc ja mira el futur amb l’objectiu de seguir creixent en els propers exercicis. El nou pla estratègic preveu arribar als 30 milions de benefici l’any 2021 per ser el banc referent d’Andorra.
Després d’incrementar un 3,6% el benefici l’any 2017, durant el 2018, el banc continua creixent en dues xifres avançades del resultat del primer semestre: entre gener i juny els recursos de clients de MoraBanc han crescut un 6,4% i els préstecs un 5%.
El pla estratègic per als propers tres anys es fonamenta en tres eixos: el creixement del negoci a Andorra amb la millora contínua de la proposta de valor, una previsió de creixement internacional seguint la línia ascendent marcada en els darrers mesos i la inversió en tecnologia i l’augment de la productivitat.
Aquest premi de ‘The Banker’ avala la bona direcció estratègica de MoraBanc en els darrers mesos que també ha rebut altres premis el 2017 com el de la revista ‘World Finance’ a la millor Banca Online i millor App bancària d’Andorra, i el premi a la millor Banca Comercial d’Andorra per la publicació ‘International Banker’.
Informació sobre el tractament de dades de caràcter personal
En compliment de la Llei 15/2003 del 18 de desembre de protecció de dades personals, el client autoritza a què les dades de caràcter personal del sol·licitant consignades en aquest formulari s’incorporaran en fitxers el titular i responsable dels quals és MORA BANC GRUP, SA – MORA BANC, SAU (en endavant, “MoraBanc”) perquè es tractin amb la finalitat de tramitar el servei sol·licitat i, si és el cas, donar compliment als contractes que finalment es formalitzin, com també verificar-ne la correcció operativa.
El sol·licitant autoritza expressament que MoraBanc li pugui enviar comunicacions comercials o promocionals de productes i serveis, així com informacions del propi Banc, socials o d’altres activitats, en paper o per mitjans electrònics (entre altres, missatges curts (SMS) al telèfon mòbil, correu electrònic, etc.). Aquest consentiment té sempre caràcter revocable, sense efectes retroactius.
El fet d’emplenar aquest formulari implica que el sol·licitant reconeix que la informació i les dades personals que indica són seves, exactes i certes; en cas contrari, MoraBanc declina tota responsabilitat per la manca de veracitat o de correcció de les dades.
El sol·licitant autoritza a comunicar o interconnectar dites dades a tercers que formin part del grup d’empreses de MoraBanc, entitats dedicades fonamentalment a l’àmbit financer, assegurador i de prestació de serveis, considerant-se el sol·licitant informat d’aquesta cessió en virtut de la present clàusula. El sol·licitant autoritza que se li remeti informació sobre qualsevol producte o servei que comercialitzin aquestes empreses.
El responsable del tractament de les dades és MoraBanc. El sol·licitant queda informat de la possibilitat d’exercitar els drets d’accés, rectificació, supressió i oposició en els termes establerts en la legislació vigent.