MoraBanc llança un nou servei de préstec de valors que permet als seus clients generar rendiments addicionals a partir de les carteres existents

MoraBanc ha llançat un nou servei de  ‘Préstec de Títols’ (Securities Lending), una iniciativa dissenyada per permetre als seus clients, que disposin d’accions, generar ingressos addicionals a partir de les carteres existents.

En l’actual panorama financer, on cada punt bàsic és crucial, els clients de MoraBanc tenen ara l’oportunitat d’obtenir rendiments addicionals mitjançant la cessió temporal al banc de les seves accions. El servei ‘Préstec de Títols’ buscarà oportunitats al mercat per prestar aquests valors, brindant als clients la possibilitat de beneficiar-se dels rendiments generats pels actius prestats.

Un dels aspectes destacats d’aquest servei és que els clients sempre conservaran tots els drets econòmics com ara el dret a rebre dividends, la capacitat de vendre els seus actius en qualsevol moment, així com la plena llibertat de comprar nous valors. Podeu consultar tota la informació del servei aquí. Aquest enfocament innovador demostra el compromís de MoraBanc d’oferir solucions financeres avançades per optimitzar les carteres dels clients.

Seguint la línia estratègica d’aliar-se amb els millors partners de cada camp, MoraBanc ha desenvolupat aquest producte de la mà de Sharegain, una destacada fintech especialitzada en Securities Lending as a Service (SLaaS).

Sharegain s’afegeix així a la llista de partners de referència de MoraBanc en diferents sectors com ara Chainalysis, Santander, Goldman Sachs Asset Management, Garmin, Global Blue, Cuatrecasas o Pyrénées.

Gerard Alba, director d’Inversions de MoraBanc: ” Aquest nou motor d’ingressos millora la nostra oferta líder al mercat per als inversors experts d’avui dia. Els nostres clients ara poden generar una nova font addicional d’ingressos, a més de qualsevol dividend o cupó, prestant els seus valors, alhora que conserven el dret de vendre’ls en qualsevol moment.”

Carlos Salinas, responsable de Actius Digitals i Fintech de MoraBanc: “Sempre busquem maneres d’afegir valor als nostres clients. Adoptar la solució SLaaS única de Sharegain ens permet llançar aquesta línia de negoci completament nova en pocs mesos, il·lustrant perfectament el valor d’associar-se amb empreses fintech que ofereixen un valor quantificable per als seus clients.”

Boaz Yaari, fundador i conseller delegat de Sharegain: “Estem encantats d’haver-nos associat amb el fantàstic equip de MoraBanc per oferir-los més valor a ells i als seus clients.”