MoraBanc inaugura l’oficina d’Escaldes-Engordany amb més gestors de banca comercial i personal

MoraBanc ha inaugurat aquest dimarts, de manera oficial, l’oficina d’Escaldes-Engordany que manté la seva ubicació a la Plaça Coprínceps, però que ha reformat el seu interior per ampliar la capacitat i qualitat de servei als clients i clientes. Després d’un temps on s’havia reduit l’activitat a operacions de caixa, ara l’oficina recupera els punts d’atenció al públic amb gestors de banca comercial i personal. L’acte d’inauguració ha comptat la cònsol d’Escaldes-Engordany, Rosa Gili, el conseller director general de MoraBanc, Lluís Alsina, i representants diferents àmbit socials de la parròquia.

La d’Escaldes-Engordany és la segona oficina MoraBanc que obre les portes un cop reformada, després de la de Sant Julià de Lòria. Les dues s’inclouen dins d’un projecte ambiciós de millora dels espais de 6 oficines i també l’edifici central de l’Aviguda Meritxell. Com a resultat de la integració de BSABanc a MoraBanc, en algunes parròquies van quedar dues oficines amb dos equips comercials. L’objectiu del pla de reformes, que s’allargarà fins al 2024, és crear un espai únic, modern i ampliat on donar cabuda a tots els professionals per oferir un servei més eficaç i àgil.

Totes les reformes es fan aplicant criteris sostenibles. Entre les millores destaquen un sistema de climatització més eficient gràcies a un recuperador d’aire i una il·luminació LED de baix consum. Per al seu funcionament l’espai ja no fa servir gasoil com a font d’energia aconseguint així reduir la petjada de carboni.