MoraBanc centralitza les oficines de les parròquies altes

MoraBanc reorganitza les seves oficines per optimitzar el servei minimitzant els riscos per als clients i els equips mentre duri la situación excepcional de pandemia per la Covid-19, i les consignes actuals marcades pel Govern d’Andorra. Els canvis són provisionals i s’aniran adaptant segons l’evolució de la situación sanitària.

A partir del dimecres 4 de novembre, el servei a les parròquies altes es centralitza. L’activitat de l’oficina d’Ordino es trasllada a l’oficina de La Massana, i la de Canillo a l’oficina d’Encamp. Des d’aquest dimarts l’oficina del Pas de la Casa està tancada.

A més de centralitzar l’atenció d’aquestes oficines, MoraBanc ha reforçat el personal amb equips independents que permetran la continuïtat del servei en qualsevol cas.

També s’han ampliat els recursos d’atenció telefònica i els clients disposen de diferents canals per fer les operacions sense anar a l’oficina com els caixers automàtics, la banca online i l’App.

La situació de pandèmia requereix adaptació constant per garantir la seguretat. Tots el canvis es poden consultar a morabanc.ad i a les xarxes socials del banc.